Thursday, November 19, 2009

about the forum

Ok, aku nak sambung screaming aku untuk hari ni.

Tadi I have to stopped because I've got to work. Dekat office aku tak boleh active sangat berblogging because ada spy. Lagipun tak selesa nak curi tulang dan update blog time kerja. Lepas habis kerja baru rasa selesa dan merdeka sikit.

Aku sebenarnya ada join sebuah forum ni. Aku memang suka lepak dekat sana sebab kadang kadang forum tu really entertained me dan buat aku lupa masalah. Cuma kadang kadang aku rasa menyampah dengan some of the forumers yang macam bagus, yang perasan dan yang suka berlagak konon dia hebat.

Itu belum masuk dengan perempuan bujang yang sibuk promosi diri, dengan bini orang yang suka cakap bukan bukan, dan 1001 kerenah lagi.

Aku dah lama pendam rasa tak puas hati aku dengan dorang.

There is one middle age woman, suka sangat perli perli dan suka menyibuk hal orang. Pantang ada isu panas sikit aje, mulalah dia simbah minyak.

Dan yang paling aku dengki sekali.. yup, boleh katakan begitu, aku dengki, tapi suka akulah kan? Aku manusia biasa yang penuh dengan hasad dengki, dan aku tak mahu cakap depan depan, aku cakaplah belakang, haha..

Aku memang agak kurang "suka" dengan dia ni, sebab she always painting an image of a perfect lady. Everything about her is perfect. She is smart, she is beautiful, she got the perfect job, but she still single with a bunch of admirer.

See.., bukankah itu semua reasons to hate her? She always write something so perfect about herself and her life.

Dulu aku sukalah baca, tapi sekarang ni aku dah naik menyampah dan meluat, benci sangat sangat. Tapi tengok, aku baik tak? Aku benci tapi aku tak hebahkan pun, cuma dekat sini aje aku hebahkan, huhu.. lantaklah..

suka hati akulah kan?

No comments:

Post a Comment