Wednesday, November 25, 2009

I hate my body

Aku amat bosan. Bila diberi cuti percuma, aku rasa bosan pulak. Bosan sebab tak ada aktiviti. Tapi esok mungkin aku akan balik kampung, untuk menyambut Hari Raya Haji.

Aku tension dengan badan aku sekarang ni. GEMUK SANGAT!!!

Aku memang perlu berdiet, sebab aku tak suka GEMUK!

Gemuk buat aku rasa malas, gemuk buat pergerakan aku sangat perlahan. Aku benci GEMUK!
Maaf, bukan aku pandang rendah dengan mereka yang gemuk ni, cuma aku rasa tak selesa dengan diri sendiri.

Aku bukan mahu kurus sangat pun, cukup sekadar badan aku ringan, dan aku boleh bergerak pantas, lincah dan tak macam sekarang ni, seluruh badan aku sakit sakit sebab aku dah LAAAAAAAMMMMMAAAAAAAAA sangat tak buat senaman.

I used to exercise daily, but since a few years back, I have totally stopped from exercising. Aku dah jadi malas. Sebab tu badan aku naik macam belon kena pam, pula tu aku tak jaga makanan.

Arghhh.., aku memang tension dengan bentuk badan aku sekarang ni. Benci! Benci!

Tapi takkan aku nak scream BENCI without doing anything, kan? Of course I have to do something about it.

From now on, aku memang tak mahu makan nasi. Aku mahu banyakkan senaman, dan mungkin terpaksa ambil bahan sampingan untuk percepatkan proses diet aku ni.

Urghh.., kenapalah berat badan aku boleh mencapai ke tahap ni? Kenapa susah sangat aku nak maintain sama macam masa aku sekolah dulu?

No comments:

Post a Comment