Wednesday, November 18, 2009

Apa apa jelah!

Ada banyak yang aku nak rage kan kat sini.

1- Tentang forum yang aku sertai tu.

2- Tentang boyfriend aku, baik aku namakan dia Karl aje. Hahahaha.., Karl konon, tapi memang ada sikit sikit nak sama dengan nama sebenar dia.

3- Tentang kerja aku. Entahlah, semua tempat yang aku kerja tak pernah kena dengan jiwa aku. Aku ni ada masalah ke apa? Tak apa, aku cubalah bertahan sebab bukan senang nak dapat kerja sekarang ni, lagipun kalau aku berhenti, siapa nak bagi aku duit? Fikir masak masak dulu, jangan buat keputusan terburu buru.

4- Tentang hidup aku yang .., arghhh..., ala ala "so-called" aje ni. Aku benci.., but slowly I'm going to love my life and myself more than before. If this is what I could get in my lifetime, then be it. Syukur saja. Amin.

5- Tentang people, manusia sekitar aku. Aku ni memang jenis suka menyampah dengan banyak perkara. Lagi aku simpan, lagi beban kepala otak ni, baik aku hamburkan saja semuanya dalam blog.

Aku rasa itu saja kot? Dekat sini, suka hati aku kalau aku nak post 10 entry sekaligus dalam satu satu masa. Malas aku nak follow rules.

Sini.., tak ada rules!

No comments:

Post a Comment